دالان بهشت

دالان بهشت

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند آسمان را دریاب...

 

بیچاره پاییز ...

دستش نمک ندارد!

این همه باران به  آدم ها می بخشد اما

همین  آدم ها تهمت ناروای خزان را به او می زنند ...

خودمانیم ...

تقصیر خودش است؛

بلد نیست مثل « بهار » خودگیر باشد

تا شب عیدی زیر لفظی بگیرد و با هزار ناز و کرشمه

سال تحویلی را هدیه دهد!

سیاست «تابستان» را هم ندارد که

در ظاهر با آدم ها گرم و صمیمی باشد

ولی از پشت خنجری سوزناک بزند ...

بیچاره ...

بخت و اقبالِ «زمستان» هم نصیبش نشده که

با تمام سردی و بی تفاوتی اش این همه خواهان داشته باشد!

او « پاییز» است

رو راست و بخشنده!

ساده دل

فکر می کند اگر تمام داشته هایش را

زیر پای آدم ها بریزد، روزی ... جایی ... لحظه ای ...

از خوبی هایش یاد می کنند!

خبر ندارد آدم ها رو راست بودن و بخشنده بودنش را

به پای محبتش نمی گذارند

عادت آدم ها همین است !

یکی به این پاییز بگوید آدم ها یادشان می رود که

تو رسم عاشقی را یادشان داده ای!

دست در دست معشوقه ای دیگر

پا بر روی برگ هایت می گذارند و می گذرند

تنها یادگاری که برایت می ماند ...

«صدای خش خش برگ های تو بعد از رفتن آنهاست» ...!

ناراحت نباش پاییز!

این مردم سال هاست به هوای بارانی می گویند خراب!

 

+ پاییز دوست داشتنی هم داره تموم میشه و زمستون با تمام خاص بودنش داره میاد نمی دونم چرا ولی کلا یه حس خوبی به زمستون دارم شاید چون فصل تولدمه یا هر دلیل دیگه ولی کلا من تمام حس و حال های خوبم تو زمستونه که داره از راه می رسه

+ عکاس عکسم خودم هستم  پارک ملت مشهد بعد یه پیاده روی صبح زیبا که خیلی چسبید

+ دوباره برگشتم نمی دونم چرا یهووووویی دلم هوس نوشتن کرد یه جایی که بتونم راحت بدون دغدغه بنویسم بدون وسواس راحت راحت یه جورایی حرف دل ، حرفایی که تمومی نداره اینجا هم تمومی نداره برگشتم تا دوباره شروع کنم امیدوارم که بمونم نمی درد و دل هام زیاد شده ولی آدمهایی که بتونم درد و دل کنم کم ...

+ همه چی عوض میشه و تغییر می کنه خوبه یه جایی هنوز هست که تغییر نکرده و مال خود خود خودته ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت9:37---16 آذر 1394
سلام
به سایت ما هم یه سر بزنید http://megalink.ir/
حتما خوشحال میشم باز هم از وب من دیدن کنی :)


نگار
ساعت15:51---14 آذر 1394
سلام عشقم خوش اومدی
پاسخ: فدای تو عزیزترین :X


محمد
ساعت14:17---14 آذر 1394
وب بسیار زیبایی داری تبریک میگم
پاسخ: ممنونم ... خوشحال می شم که بازم از وب من دیدن کنی @};-


مروارید
ساعت14:13---14 آذر 1394
عکس گشنگیه
پاسخ: مرررسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: الهه ׀ تاریخ: شنبه 14 آذر 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , dalanebehesht.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com